kesäkuuta 11, 2014

SHADES OF COOL


 Olenpas heittäytynyt hiljaiseksi, vai oisko se vaan tää kesä? Taitaa olla.
Niille muuten tiedoksi, jotka hepuloivat edellisen postauksen sauhuttelukuvaa on kyseessä nikotiiniton sähkörööki, jonka olen ostanut karkin korvikkeeksi mulle ja Jesselle.


Mitäs mulle sitten kuuluu? No ei nyt oikein mitään muuta, kuin hyvää. Uusia vaatteita ja kahden viikon päästä Kreikkaan. Tästäpä voinettekin päätellä, että ehkä saan aikaiseksi vähän tiuhempaan tahtiin postauksia jatkossa.




9 kommenttia:

  1. oon hieman huolissani susta ku seuraat instagramissa syömishäiriö/laihdutus käyttäjiä :c onko sulla kaikki hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki hyvin, kiitos huolenpidosta<3

      Poista
  2. Aivan ihana blogi♥

    VastaaPoista
  3. oliko sinulla instagramia ? :)

    VastaaPoista
  4. jos lähet kreikkaa ni kuka su kanitusta kattoo :< nii ja muute ku postaat kuvii tee kodist mua alkaa vituttaa ku tahtoo yht viihtysän kodin :D IHANA SISUSTUS!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana hiukset *.* Miten olet saanut niistä tollaiset? Paksut ja piiitkät, pidennykset? Jos on niin millaiset tai millä tekniikalla kiinnitetyt ja mistä? Niin, ja vielä mistä niitä nikotiinittomia sähköröökejä saa ostettua ? ;o Tulipas paljon kysymyksiä :D ihana olet :) <3

    VastaaPoista
  6. Voi että sulla on kaunis kroppa. Ihan näin btw ajattelin ilmoittaa c:

    VastaaPoista