helmikuuta 11, 2014

#OMBREHAIR

Pahoittelen hirveää postaanpelkkääomaanaamaani-putkea, mutta koittakaa rakkaat kestää vielä tää yks!
Värjäsin nimittäin mun pidennyksiin taas tuon liukuvärin, joka mulla joskus oli vaaleissa hiuksissa. Piristää omasta mielestä tosi kivasti tätä mun muuten niin synkkää ulkomuotoa. Itse oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, vaikka hiukan jännitinkin, että mitä tästä mahtaa tulla. 


PS. Tulin myös siihen tulokseen, että jätän mun korvat 24mm, sillä ne saa helposti pienennettyä kuuteentoista milliin (minkä kokoset nää korvat on nyt) ja  koruvalikoimaa on hurjasti enemmän!

1 kommentti:

  1. Jos joskus tulee hetki, jolloin haluaisit kirjottaa muttet keksi aihetta, niin olis tosi kiinnostavaa lukea venytyksien ompelusta umpeen! Siis ihan koko prosessista: missä, miksi, jne. Itse kyseistä toimenpidettä harkinneena kiinnostais lukea kokemuksesta. :--)

    P.s. Olet niin kaunis! ;__;

    VastaaPoista