helmikuuta 06, 2014

nothing to lose, nothing to gain.

Olen ollut totaalisessa stressissä ennakkotehtävien vuoksi, vaikken ole vielä niitä edes alkanut tekemään, kuin yheen kouluun. Oon varmaan liian ankara itselleni? Ehkä pitäisi vaan tehdä ja tehdä ja tehdä sen enempää ajattelematta ja päästää luovuus valloilleen. 
Mutta miten sen luovuuden voi päästää valloilleen jos ennakkotehtävät kuuluvat seuraavasti: Piirrä oma kasvokuvasi photorealistisesti suoraan edestäpäin. Kuvassa sinulla on neulottu pipo ja huivi.

Ei pipot edes sovi mulle.
 Olen hakemassa Lahden muotoiluinstituuttiin, Turun kuvataideakatemiaan, Helsingin kuvataideakatemiaan, Taikiin, ja vieläpä kahteen yliopistoon. On se nyt kumma jos en mihinkään pääse. 

Mihin te haette? Vai haetteko mihinkään?

4 kommenttia:

  1. Anonyymi6/2/14 12:11

    Toi photorealistinen tehtävä olis ollu niiin mua varten, miksei tommosia ollu sillo ku mie hain! :c nomutta, tsemppiä hakuihin! :)

    VastaaPoista
  2. Itse aattelin hakea Tampereelle elintarvikealaa opiskelemaan, animaatioala olisi toinen joka kiinnostaisi D:

    Ja onnea koitoksiin! Kyllä sulla ainaki rutkasti taiteellista lahjakkuutta on :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/2/14 01:55

    mitä haet yliopistoon? (:

    VastaaPoista
  4. Mäkin haen muotsikkaan, Turun kuvataideakatemiaan ja yhteen yliopistoon! Pieni stressi alkaa nousta kun ei ole saanut aloitettua kunnolla noita muotsikan kuvaustehtäviä... Puuh!

    VastaaPoista