helmikuuta 14, 2014

GOOD NEWS

Mulla olis nyt tosi hyviä uutisia! Olen nimittäin vihdoin saanut raha-asiat sen verran kuntoon, että pääsin aloittamaan kuntoilun salilla eilen. Jesse onkin siellä jo parin viikon ajan käynyt. Lenkkeillyt tosin olen joka päivä ennen tätäkin ja muistanut syödä terveellisesti, joten perusasiat sinänsä olivat jo kunnossa. Oon kuitenkin hurjan innoissani, sillä nyt treeniä pääsee tehostamaan ihan eri tavalla!

Kaiken muun sekaan olen vielä jaksanut ahertaa myös ennakkotehtävien parissa siinä määrin, että teen niitä Lahden muotoiluinstituuttiin jo toista kertaa. Haha.

 Laitoin myös pitkästä aikaa Crazy Factorylle tilausta! Mukaan tarttui mm. terästunnelit, silikoniset mustat tunnelit ja puiset plugit (kaikki 24mm).

2 kommenttia:

  1. Missä salilla käyt? :3

    VastaaPoista
  2. Ootko muuttamassa Lahteen? (:

    VastaaPoista